Sidor

söndag 26 december 2010

Vårfärger


Idag blev det en LO i vårfärger, jag kan inte hymla med att jag längtar till dess!

Bilden togs i somras på mina två yngsta killar och jag har utgått lite från färgen på bilden i bakrunden.
Det jag har använt är detta:
Bakrund: October Afternoon Animal Tracks
Gult papper: Jenni Bowlin Naptime
Ljusgrönt papper längst ner: Tilda Autumngarden, embossing på detta är Reprint Hologram
Fågel: Tilda Kitchengarden
Glitter på fågeln samt ros: Panduro
Texter samt detaljer runt fotot: Websters pages
Gul blomma & ram: Hobbymixen
Papper inuti gula ramen: Pink Paislee Parisian Anthology notes
Charm i gula ramen hade jag sedan tidigare. Den var silverfärgad men på den stämplade jag Versa colours lime & cyan sedan lade jag på Reprints hologram embossing.
Grön stjärna: October Afternoon Schoolhouse
Journaling card till höger: October Afternoon Thrift shop.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar