Sidor

tisdag 21 december 2010

October Afternoons inspirerande serie!


Hallå!


Igår fick jag hem ett paket med superfina papper och dekorer som jag beställt från Scraplagret under helgen. Ja trots att det är julvecka och allt så kom paketet fram på en dag. Imponerande!=) Allt var otroligt fint, men speciellt inspirerad blev jag av October Afternoons serie, Schoolhouse, som jag använt mig av främst till denna LO. Men även deras Homemaker är underbar, speciellt om man är galen i 50-talets härliga pastellfärger (vilket jag är).

Bilden är på min mellanson på första skoldagen.


Till denna har jag använt mig av följande:
Bakgrund: Pink Paisley, Prep School
Ram runt fotot: Webster´s pages
Gult papper bakom ram: Jenni Bowlin, Nap time
Dekorationer: October Afternoon, Journaling cards thrift shop, workbook, Chip ´n stick, shape stickers schoolhouse.


Allt från Scraplagret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar