Sidor

söndag 27 november 2011

Vintage mini album till min älskade mamma


Dom senaste dagarna har jag varit försjunken i drömmarnas värld och helt uppslukad av att göra detta album till min älskade mamma. Tanken bakom albumet var att skapa ett fint minne av min morfar som gick bort för en vecka sedan, 82 år gammal. Projektet blev också min terapi i det hela. Bilderna fotograferade jag av från hans fotoalbum i somras och bakom varje "tag" där det står "Memories" finns en text till bilderna i albumet som han skrev. Bilar var hans liv så därför blev det ett naturligt inslag i albumet. Alla handskrivna texter är morfars egna.





A G E är första bokstäverna i min morfars, mammas och mormors förnamn.

























































































Plats för att skriva egna minnen.




































































Här är ett album i albumet med plats för massor av bilder och som går att vika ut på olika håll.





























4 kommentarer: